67 815 Comentarios de clientes verificados |
|
Mostrar: |
|
Very disappointing experience with my custom colorI have used eSalon because I trusted their personalized colorist service, but my most recent experience was extremely disappointing. I specifically requested a color that would be slightly lighter than my previous formula, with the long-term goal of gradually transitioning toward a medium blonde. I had also been doing highlights approximately every six weeks for several months to gradually achieve this lighter result. Instead, the new formula I received made my roots noticeably darker, completely opposite to the direction I requested. I applied the color only to my roots, yet while rinsing, the pigment ran through my hair and visibly darkened my blonde highlights as well. This has set back months of gradual lightening. I can no longer use the highlighting formula I purchased because I am concerned the contrast would be far too strong. Even more concerning, I experienced significant burning and discomfort on my scalp during the application, something I had never experienced with my previous eSalon colors. The burning stopped after rinsing, but my scalp remained dry, tight, and itchy for several days. I also noticed that the amount of developer provided appeared unusually small, and the mixed formula was extremely thin and watery compared with my previous eSalon colors. I have contacted eSalon and requested a complimentary color correction and a proper solution for the scalp irritation, along with professional guidance for the hair shedding and damage I noticed following this coloring. I am very disappointed because I carefully followed the instructions and had spent months gradually working toward a lighter blonde. Instead, I feel that I have been moved several steps backward and am now dealing with both an unwanted color result and scalp irritation. I hope eSalon takes responsibility for this situation and provides a complimentary color correction and appropriate scalp-care solution, rather than requiring me to spend additional money fixing the problem. 8 de 8 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosKatya - We truly appreciate your feedback! We sincerely apologize for the disappointing experience you had with your recent formula and the discomfort it caused. We truly value your trust, and upon reviewing your account, we see that you have already been in contact with one of our colorists to address these concerns. Please let us know if there is anything else we can do to help. |
Delayed shipping due to using Amazon shippingI was notified by email that my order was being delayed due to using Amazon as the shipping method. When I called with my concern and complaint I got brushed off and told that I have just been lucky in the past with getting my orders quickly, and repeated several times that the delayed time frame was still within their 3-5 business days (actually pushing 6), so I had nothing to complain about. The CSR was very cold and non-sympathetic. She finally agreed to waive my shipping fee for my next order, but this was strictly a one-time courtesy. She did not make me feel like a loyal customer since 2014. 1 de 1 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosHello Brenda, I’m sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been, especially as a longtime customer. We truly appreciate your loyalty since 2014, and we’re sorry we didn’t make you feel valued. Your feedback regarding the shipping delay and customer service experience is important and will be shared with our team. |
Still brassyMy greys just turned orange really did not cover with brown 1 de 1 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosSusan - We’re so sorry to hear that you were disappointed by the results of your color application. Our eSalon Color Happiness Guarantee is something we always stand behind, and we will work with you to meet your hair color goals. Please keep your eye out for an email from us for your next steps! We truly appreciate your feedback. |
Absolutely AwfulI wanted Auburn, I got a horrible red! So, disappointed! 1 de 1 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosZoe - We’re so sorry to hear that you were disappointed by the results of your color application. Our eSalon Color Happiness Guarantee is something we always stand behind, and we will work with you to meet your hair color goals. Please keep your eye out for an email from us for your next steps! We truly appreciate your feedback. |
Good and badI love love love the color. But my main need is gray coverage and after spending the time to color my hair the grays were still there and seem even more visible. 2 de 2 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosHello Yvonne, We truly appreciate your feedback! Upon reviewing your profile, we see that you have already worked with one of our Color Experts to resolve your concern. Please let us know if there is anything else we can do to help! |
My recent orderI colored my hair yesterday. I don't know what happened but it was not light golden blonde. It's light blonde absolutely no gold visible at all. The last orders have been exactly what it's suppose to be. This one not at all it's completely lacking any gold and looks like it's faded all ready. I am very disappointed. Also I have not received any reminders that my color is being prepared. So the last two orders came out of my bank account with no notice. I can not make changes if I receive no reminder. 1 de 1 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosHello Patricia, We truly appreciate your feedback! Upon reviewing your profile, we see that you have already worked with one of our Color Experts to resolve your concern. Please let us know if there is anything else we can do to help! |
Très déçuJe viens d'effectuer ma première couleur et c'est une catastrophe. Mes cheveux blancs sont toujours aussi présent casiment rien n'a été camouflé. J'avais bien précisé que je ne voulais aucun reflet roux ou cuivré, on m'a bien certifié que ça n'arriverai pas et bien je me retrouve avec des reflets roux et cuivré, je suis très déçu. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosMuriel B. - Merci pour votre commentaire. Nous sommes vraiment désolés que vous soyez déçue par les résultats de votre coloration. Votre satisfaction est très importante pour nous. Nous allons revenir vers vous par email afin de remédier à cette situation et vous aider à obtenir la meilleure couleur qui soit. À très vite ! |
Keine graue HaarabdeckungLeider deckt es keine grauen Haare ab 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosNicole - Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit dem Ergebnis Ihrer Farbanwendung nicht zufrieden waren. Unsere eSalon Color Happiness Guarantee liegt uns sehr am Herzen, und wir möchten gemeinsam mit Ihnen daran arbeiten, Ihr gewünschtes Farbergebnis zu erreichen. Bitte halten Sie Ausschau nach einer E-Mail von uns, in der wir Sie über die nächsten Schritte informieren. Vielen Dank für Ihr Feedback – wir wissen es sehr zu schätzen! |
color & toneI had asked for a lighter more buttery golden color this still appears to ash tones like last one and looks very dull. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosJulie - We truly appreciate your feedback! Upon reviewing your profile, we see that you have already worked with one of our Color Experts to resolve your concern. Please let us know if there is anything else we can do to help! |
FarbeNoch nicht so, wie ich es mir vorgestellt habe 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosEs tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit dem Ergebnis Ihrer Farbanwendung nicht zufrieden waren. Wir stehen voll und ganz hinter unserer „eSalon Color Happiness“-Garantie und werden gemeinsam mit Ihnen daran arbeiten, Ihre Wunschhaarfarbe zu erzielen. Bitte achten Sie auf eine E-Mail von uns mit weiteren Informationen zum weiteren Vorgehen! Wir wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen. |