67 857 Comentarios de clientes verificados |
|
Mostrar: |
|
Made my hair fall outI’ve used basic shop dye with no problems but this destroyed my hair. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosEmma K. - Thank you for your feedback. We're so sorry to hear about your experience with our colour. We've reached out via email so we can discuss this with you and offer further assistance. Please keep an eye on your inbox for more details. |
Never receivedNever received product. Was left somewhere else. I thought y'all were supposed to be sending another box. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosJennifer - We are sorry to hear your order never arrived! Please keep your eye out for an email from us for your next steps! We truly appreciate your feedback. |
Turned my hair the color of brass.My hair is now orange yellow. I asked for help, but no response. Still waiting… 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosJocilyn - We apologize that your hair color wasn’t what you expected. Your order is fully backed by our Color Happiness Guarantee, and we would love to work with you to adjust your formula for your next order. Our Color Experts have been in contact via email and will be happy to assist in this process. |
Poor colourLeft my hair dry & straw like Colour was brown not red Roots appeared within 2 weeks Expensive even at half price I'll stick with Nutrisse 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosJudith C. - Thank you for your feedback. We're so sorry to hear that you are disappointed with your hair colour. Our eSalon Colour Happiness Guarantee is something we always stand behind, and we want to work with you to find a resolution and have your hair looking its very best. Please keep an eye out for an email from us shortly. We will be reaching out to you to make this right! |
Colour too darkDefinitely not what I was looking for and too long to get responses. Much easier buying a colour I can see or going to salon. Quality of product excellent but colour not what I wanted 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosHello Elizabeth, Thank you for your feedback on your color. Here at eSalon, we are always striving to improve, and ensure each and every customer is 100% satisfied with their color! We are so sorry to hear that we haven’t got it just right with your color. You are fully covered by our Color Happiness Guarantee, and one of our Color Experts has sent you an email to get this resolved for you. We appreciate you reaching out! |
Way too dark not what I asked forThis color is way darker then the color I requested and did do anything unlike what I’ve done before 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosLiza-We are so sorry to hear that your color came out darker! Upon reviewing your profile, we see that you have already worked with one of our Color Experts to resolve your concern. Please let us know if there is anything else we can do to help! |
Not as expected,Didn't cover gray Very disappointed Cancel plan 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosDeborah - We truly appreciate your feedback! Upon reviewing your profile, we see that you have already worked with one of our Color Experts to resolve your concern. Please let us know if there is anything else we can do to help! |
Zu gelb,nach dem Färben grünlichZuerst war ich von der Lieferung erfreut.Die Farbe machte in der Flasche und Verarbeitung einen guten Eindruck. Der Ton lag allerdings daneben. Ich hatte mir etwas mehr Passgenauigkeit gewünscht. Damit wurde geworben. Positiv kann ich sagen,dass es eine Mitteilung gibt,bevor eine zweite Charge versandt wird mit der Möglichkeit zur Stornierung. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosNina - Vielen Dank, dass Sie sich mit Ihrem Anliegen an eSalon gewandt haben! Es tut uns sehr leid, dass unsere Haarfarbe nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und wir nehmen unsere Zufriedenheitsgarantie für Haarfarben sehr ernst. Wir möchten gemeinsam mit Ihnen eine Lösung finden, damit Sie mit Ihrer Haarfarbe rundum zufrieden sind und Ihr Haar optimal aussieht. Bitte achten Sie in Kürze auf eine E-Mail von uns. Wir werden uns bei Ihnen melden, um eine passende Lösung zu finden und die Angelegenheit zu Ihrer Zufriedenheit zu klären. |
RotstichWollte ein kühleres Braun, aber der Rotstich ist leider stärker vorhanden als versprochen wurde. Hatte extra noch darauf hingewiesen. Leider. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosVielen Dank, dass Sie sich an uns bei eSalon wenden! Es tut uns sehr leid zu hören, dass unsere Haarfarbe nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir nehmen unsere „Color Happiness“-Garantie sehr ernst. Wir möchten gemeinsam mit Ihnen eine Lösung finden, damit Ihr Haar wieder fantastisch aussieht. Bitte achten Sie in Kürze auf eine E-Mail von uns. Wir werden uns bei Ihnen melden, um die Angelegenheit zu Ihrer Zufriedenheit zu klären! |
Résultat catastrophique !Très déçue par cette coloration – résultat catastrophique Je suis extrêmement déçue par ce produit. J’ai suivi les instructions et utilisé la coloration comme indiqué, mais le résultat est très loin de ce qui était attendu. La couleur obtenue sur les racines est très irrégulière et le résultat est particulièrement mauvais sur les cheveux blancs. La différence de couleur est très visible et mes cheveux ont maintenant un aspect beaucoup plus gris et terne. Pour un produit présenté comme professionnel, je trouve le résultat totalement inacceptable. J’ai pourtant respecté les recommandations d’utilisation. Je déconseille fortement ce produit, surtout si vous avez des cheveux blancs et que vous recherchez une couleur uniforme et naturelle. Très mauvaise expérience. Je regrette vraiment cet achat. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
|
Respuesta de nuestros expertosNatalia D. - Merci de partager votre expérience avec nous. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que vous êtes déçue par les résultats de la coloration. Après vérification de votre compte, nous constatons que vous avez pu échanger avec nos coloristes pour remédier à cette situation. Nous espérons que notre proposition vous plaira. Nous restons à votre écoute si vous avez la moindre question. |